המושג “מערכות אבטחה” מאפיין שילוב של מספר אלמנטים מתחומי אבטחה ו/או בקרה שונים, אשר ביחד, בתכנון מקצועי נכון, מביאים את האובייקט אותו רוצים לאבטח(מפעל, מחסן, חנות, בניין וכד’) למבנה מנוהל, מבוקר ומאובטח מחד קל לתפעול, נגיש ונוח מאידך.

אנו ב-360, שמים דגש רב לסינרגיה שבין האלמנטים השונים ונעזרים בטכנולוגיה מתקדמת ובנסיון שצברנו כדי ליצור נוחות מירבית ללקוח, לעוברי האורח ולסביבה תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה, המתאימה לכל לקוח, מבנה ולכל כיס.

מגזר פרטי

שילוב מערכות כגון אינטרקום לכניסה הראשית, מצלמות אבטחה בלובי, בחניון או במעלית, שער חשמלי לחניון וקודנים בכניסות צדדיות, חדרי אופניים ומועדון דיירים. כל אלו, יכולים להיות קשורים אחד לשני ואף להיות מנוהלים תחת מערכת ניהול אינטרנטית, אשר מסוגלת לדווח, בין היתר, מי נכנס מתי לכל חדר או כניסה, שעת כניסה ויציאה של כל רכב ואף הגבלה או התנייה לכניסה דרך דלת ספציפית(או חדר מסויים) לפי שעות או לפי ימים. ישנה אפשרות להיכנס לחניון דרך חיוג למספר טלפון, לפי מספר רכב, לקבוע שעות שהשער יהיה פתוח בשעות העומס, ובכל זה לשלוט ע”י אפליקציה קלילה ונוחה בנייד.

שלל האפשרויות היום גובל היום באינסוף. מה שנותר לכם הוא רק לקרוא לנו לפגישת אפיון ואנו כבר נתאים לכם את המערכת שמתאימה לכם.

מגזר עסקי

מערכות אזעקה מתקדמות ומצלמות אבטחה הפכו להיות מזמן חובה בכל בית עסק, אך מה לגבי מערכות בקרה ורישום עובדים? פריסת רשת אינטרנטית קווית ואל-חוטית שלא תקרוס כאשר העסק מלא ותהיה זמינה וללא אזורים “מתים”, מערכות מולטימדיה מתקדמות למצגות, הקרנות, מוסיקה היקפית וכריזה. היום לכל אלו ישנו פתרון פשוט ויעיל שניתן להתאים לפי דרישה וצורך.

הן ע”י שליטה מרכזית אחת לכל מערכות התאורה והמולטימדיה והן ע”י שליטה על כניסת ויציאת העובדים ע”י ממשק ניהול פשוט ונוח, הניתן לשליטה גם מחוץ למקום העסק.

חדרי ישיבות מנוהלים ברמה הגבוהה ביותר, הן ביכולות, הן באיכות המוצר והן באסטתיקה של המתגים, השקעים והאביזרים.  

בואו לראות אותנו מקרוב...
השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

סגירת תפריט